Pinar0808 15 hafta olanlar karnınız şişti mi kaç kilo aldınız? Ben henüz kilo almadım ama karnım sanki çok şişti gibi geliyor bana
Elt60 Pinar0808 15+4 olduk bugün. Benim belirginleşmeye başladı. Gebeliğin başından beri şişliklerim devam ediyor hala. Sabah yok gibi ama akşama kadar inanilmaz şişiyor.
Mimnice Pinar0808 15+3 biz de benim ilk hamileliğim olmasına rağmen göbeğimde büyüme 13-14 haftalıkta başladı pantalonlarım sıkıyor giyemiyorum maalesef 🥲 bu arada 54 kiloda hamile kaldım şuan da 55-56 arasındayım
Elt60 Pinar0808 Benim ikinci hamileliğim. İlk hamileligimde 20.haftadan sonra elim ayağım yüzüm inanılmaz şişmişti. Bunda da öyle olur mu acaba diye düşünmüyor değilim. Ödem oluşuyor haftalar ilerledikçe. Sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız 🌸
caglag28 Ben 14+6 yım 15 sayılır bence 😅 normal beslenmeme rağmen 2 kilo almışım. Bebekleriniz kaç gram ?
Pinar0808 caglag28 bende dikkat ediyorum kilo almamak için ve bulantım çok olduğu için almadım sanırım.ama karnım baya şişti.13.haftamızda kontrole gitmişti boyu 6,5 cm di kilosunu söylemedi sizin ne kadar
Gozde_52 caglag28 bende 1.800 2 kg arasındayım benimde 14+4 şuan en son gittiğimde ikili taramada 73 grm 8 cm boyu vardı 🥰🌸
Elifcanblt Ben 16+2deyim zaten hafif balık etli bir kadındım. Simdi göbeğim daha çok sivrilesti gibi hissediyorum ama kilo mu bebek bazen de anlayamıyorum. 😀 ama akşamları inanılmaz şişiyor karnım sanki 8 9 aylık 😀
Elt60 Pinar0808 İnşallah. Benim ilk hamileliğimde hiç bulantım olmamıştı. Bu hamileliğimde baya oldu ama ona rağmen ⅞ kilo aldım 🤭😅
Elifcanblt Pinar0808 2 kilo almışım valla nasıl aldım bende anlamadım her zaman ki gibi besleniyorum aslında 🫠
Elt60 Pinar0808 15+4. Hamile kaldığımda diyet surecindeydim. Bu kadar kiloyu almamda onun da etkisi var 🤭 Hamileligimi öğrendikten sonra yedim valla 😅
Pinar0808 Mimnice öyle cidden ya bende 63le hamile kaldım hala aynıyım fakat pantolonlarım sıkıyor rahat edemiyorum artık hamile pantolonuna geçtim bile