aysemsii_96 Yazmelegi_ işte pembe alırsam sonrasında evde de giyebilicem ama çoğunluk beyaz diyor şöylede olabilir bir tane beyaz elbise tarzı alıp 2 tane renkli evde de giyebileceğim takım alırım
aysemsii_96 Turna44 sezeryan sonrası çok kan olur falan dediler ondan çok kafam karışmıştı aslında baştan hep beyaz vardı aklımda