Günaydın kızlar önerilerinize ihtiyacım var şimdi ben hastanede giymek için pijama alacağım ama renkte çok kararsızım kızım olacak nasipse pembe mi beyaz mı alayım çok kararsızım ve doğumdan sonrada giymek istiyorum kullanışlı olsun istiyorum ama bazı arkadaşlarım pembe al beyaz çok leke oluyor sonra evde giyemezsin diyorlar bazılarıda beyaz al özen daha güzel duruyor bir iki fotoğraf çekeriz diyorlar off kafam karıştı yani anlayacağınız napayımmm 🧐😏