Sevgi2605 Havvaca Sağlık ocağı kan almadı pozitif çıkmışsın zaten tekrar kan vermene gerek yok dedi kadın doğum içinde erken dediler ay bilmediğimden kim ne dese inanıyorum
Havvaca Sevgi2605 süreç şu şekilde ilerler. Kan verirsin 2 gün içinde iki kat artması beklenir. 3000 i geçince kese görünür genelde sağlık ocağının dediği saçma yani. Tamam hamileyim ama sağlıklı bir şekilde değer yükselecek mi.
tamamdanolmuss Havvaca merhaba ben de çarşamba 66 çıktı bugün yaptım 88 çıktı değer doktor tekrar pazar günü vermemi istedi. Düşük bir artış olmuş sizce ne olabilir çok korkuyorum takmamaya çalışıyorum ama elimde değil içime kuşku düştü bir kere
Havvaca tamamdanolmuss en az yüzde 60 bir artış olması gerekiyor diye biliyorum canım. Ama malum her bünye her gebelik bir değil. Dr bişey dedi mi
Sevgi2605 tamamdanolmuss çok yeni olduğunda değer o şekilde oluyor diye biliyorum yine de içini ferah tut canım iyi sonuç alırsın inşallah
Sevgi2605 Havvaca evet bende onu merak ediyorum değer yükseldi mi ya da sağlıklı ilerleme oluyomu pazartesi kadın doğuma gideyim en iyisi
Belmaa16 Sevgi2605 hayirli olsun bende test yapinca ogrendim kan verdim 2444 cikti dr 3-4 haftaliktir dedi sonucun yuksek pzartesi kadin doguma gidecegim bKalim hayirlisi olsun hepimiz icin 🥰
Sevgi2605 Belmaa16 hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sonuca göre mi kaç haftalık olduğu biliniyor
tamamdanolmuss Sevgi2605 amin inşallah 🙏🏻 yenidir o yüzden bu değerler çıkmıştır. Sağlıkla tutunur inşallah endişeleniyorum bayağı 🥹🥹