Daisy0000 Nezrin2003 34+6dayım geçen hafta hazırlayacaktım ama görümcem yurt dışına çıkacaktı valiz yetmedi ona verdim valizi, yüksek ihtimal valize koyacaklarımı hazırlar valiz gelince de yerleştiririm
engineermom_ Nezrin2003 36 haftalıkken hazırladım anacak be kadar hazırlık yaparsam o kadar zaman geçmiyor 🙈
dilos011 Nezrin2003 yarın hazirlicam annemi bekliyorum annemsiz bi is yapamıyorum 😅😅😅😅alışkanlık temizliği bitirdim camlar hariç yağmurlu hava çünkü bugün de kuaföre gidecem tek hastane çantası kaldı cuma sabah 7 de yatış dedi doktorumuz 🥰
twofruits Nezrin2003 34+2 yiz geçen hafta hazırladım tim kıyafetleri de yıkayıp ütüleyip yerleştirdim 🥰
Gln0110 Eylulmom Ben 32 de hazırladım ama eksiklerim var, 37 ye kadar aklıma geldikçe tamamlarım dedim hem. Bari o aradan çıksın diye hazır tutuyorum açıkçası. Şu an 34 ün içindeyiz
DnzTnr Sema5844 aynen bende 32 deyim yikanacaklari yikamaya baslayacagim bu hafta sonu onlar kuruyuncada hurclara dizerim almam gereken bı kaç bişey var onları da alınca valizi kapatırım artık. Yani 35. Haftada herşey hazır olur gibime geliyor.
Sema5844 DnzTnr bende bı tek battaniyelerin yıkadım kiyafetleri ayırdım henüz yikamadim . Hastane çantasına kaç tane takım koydunuz