40+1 haftalık hamileyim şimdiye kadar sancılarım oluyordu ama asla düzenli yada sık sık şekilde değildi, bugün akşam uyumadan önce duş almıştım sonra birden karın ağrım başladı normal sandım sıklaşmaya başladı, dakika tuttum düzensiz gidiyordu bende biraz uyuyum dedim sonuçta gerçek doğum sancısı uykudan uyandırır eğer yalancı sancıysa da uyumuş olurum demiştim. Yarım saat ancak uyuyabildim sancıya uyandım o kadar acılı bir sancı geldi ki hemen kalktım yerimden zor bela, büyük tuvalet ihtiyacı var gibi hissediyordum lavaboya girdim sümüksü gibi leke vardı zaten pazartesi günü nişanım gelmişti ama ağrım olmadığı için gitmedim hastaneye. Neyse belki dedim normaldir geçer gittim tekrar yattım yine yatamadım ağrı geldiği zaman asla yatırmıyor. Şimdi odaya geldim pilates topu üzerinde oturuyorum çömelip bekliyorum falan biraz daha iyiyim🥺 ilk hamileliğim çok korkuyorum, sancılarım da 5 ila 7 dakika arası girip çıkıyor. Bana dua eder misiniz🥺 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun..🤍