Kirmizibalik1 benim bir tanıdığım hemşire onunla iletişime geçtim ve tanıdıklarım orda doğum yaptı doktorları o hastaneye geçtiği için ve hepsi memnun ayrıldı hastane yeni diye eksik veya kötü olmak zorunda değil aksine modern ve son teknoloji hastanenin açılmasını bekledim burda doğum yapmak için benim tanıdıklarım ilk açıldığı ay doğum yapmıştı ki temizlik hijyen odalar ilgi hizmet hepsinden çok memnun kaldılar gerisini siz düşünün. Yıllardır hizmette olan hastanelerden hiç güzel şeyler duymuyoruz yeri geliyor biraz araştırmak lazım doğum 16 bin sgksız 18 bin dediler ama doktor anlaşmalı olduğu için daha uygun oluyor benim doktorumun kendi kliniği var evet içinde hiç birşey yok o yönden kötü gerçekten ama daha pahalı hastanelere göre orta segmentte bence tercih meselesi tabiki