Elitopatra25 Benim bunu ögrendiğim gün rutin muayene günüm degildi ;normalde ayda 1 kez gidiyorum muayeneye , öncrki kontrolümde 1 hafta gelisimi geriden geliyor diye doktorumdan rica ettim 15.günde yalnızca ultrason ölçümü icin bir görüşmede ortaya cıktı bu su azalması durumu . Açıkcası doktorum “ Azalma olmuş ama şuan icin bebeğe yetecek kadar var 15 gün sonra geldiginde takip edelim ” dedi . " Yukselmesi için havuç suyunu hastalarımdan duyuyorum fakat kesin işe yarar gibi bir soylemde bulunamam plasentayla alakali olur genelde "diye ekledi ben de afalladım acikcasi ne diyecegimi soracagimi bilemedim ciktim geldim 😒🤧