Kızlar selam , yaklasık 15gün önce ultrasonda bebegimizin 1 hafta geriliği için post acmıştım. Bugün kontrole gittim gerilik aynı sekilde devam ediyormus ama gelişim devam etmiş dedi doktor 25+3 de (15gün önce gittigimde ) 685 gr imiş bugün 27+3 de gittigimde 985 gr olmuş kilo alımı iyi ama kafa ve karın cevresi 26.haftayla uyumlu dedi ve bu kez de ilk defa biraz suyun azalmış ama şuan bebege yetecek kadar var dedi doktor 😪🤧 Suyumun artması için ne yapabilirim yada benim gibi bu durum başına gelen varsa yardım edebilir miii ? Havuç suyu çıktı karsıma ama ise yarar mi bilemedim 😪😒