Mervenur1405 merhaba bende özele gidiyordum ilk haftalar bir defa tek devlete gittim şuan 19+6 haftalık olduk maddi olarak çok pahalı her ay test her ay giriş ücreti felan en düşük aylık 1500 tl buluyor olduğum şehirde doğum ücreti 12 bin şuanlık oda temmuz ayından sonra sanırım zam gelecek ve artık devletten devam edicem ilk zamanlar sezeryan istiyordum şuan normal düşünüyorum ama maddiyatım olsaydı özel isterdim