Mervenur1405 şehir hastaneleri aynı özel gibi artık riskli birşey gördüklerinde kararsız kaldıklarında , vs. Cinsiyet gibi konularda özele gidiyorum
Özeller afedersiniz ama artık **kunu çıkarmış nst ye bile ücret 350 TL ücret istiyo ve son haftalarda sürekli girdiğin birşey bu.
Devlet bedava yaparken tahlil nst tarama niye özele boşuna para verilsinki aynı sonuç ondada cikiyo , özele her muayenede verilen paraya çocuğuma alusveris vs. Birikim yapmsk daha mantıklı bnce.