gamzeglrblc kesinlikle öyle, doktorumuz hepsinden iyi bilir. Her kafadan ses çıkıyor bu dönemde sanki tıbbi eğitimleri varmışçasına.. bi de olumsuz saçma sapan örneklerle.. şöyle diyim, 2li taramanın bebeğe çok zarar verdiğini söyleyen duydum 😂 oysa 2li taramada yapılan şey anneden kan alımı… hani öyle düşün, tıka kulaklarını çevrene doktor ne derse o:) diyorum ya, iyiki yaptırmışım. Yaptırmasaydım meğer bebeğime bilmeden zarar veriyormuşum.