gamzeglrblc önce açlık yokluk bakalım demişti doktorum, sonra eşimin ailesinde çok dazla şeker hastalığı olunca 50 mg yapalım dedi. Yaptık, yüksek çıktı. 100 ile tekrar yapmamız gerekli dedi, yaptık.. yüksek çıktı.. endokrine yönlendirdi 🫣 endokrin şeker takip çizelgesi verdi, cihazla cuma gününe kadar şeker takibi yapacağız, diyet ve düzenli yürüyüş ile düzelebileceğini bebeği etkilemeyeceğini söylediler ama cuma gününe kadarki çizelgeye göre belli olacak. İnsülin kullanımına başlayabiliriz dedi. Bebeği çok etkileyen bir durum şeker, erken doğuma da sebebiyet veriyor. Onun için bence önemli bir durum. İyiki yaptırmışım, yaptırmasaydım hamileliğin bu denli şekerimi yükselttiğini ve bebeğime zarar verebileceğini bilmeyecektim.. yaptır gitsin, sonuçta hangimiz 3-5 baklava aynı anda yemiyoruz ki:) onunla nerdeyse aynı glikoz oranına sahip