Maşallah Rabb’im hayırlısıyla sağlıkla kavuşmanızı nasip etsin,gazsız sancısız bol uykulu bebiş olsun inşallah. kızım beni gebeligimde hiç yormamisti,her gören doğunca görürsün sen dediler .doğdu ve ne gazı ne sancısı oldu bol bol uyurdu.nasil büyüdü bilmedim bir gün of demedim.suan dört yaşında halen inanamıyorum ne ara bu kadar büyüdü diye.ben bol bol tadını çıkardım gezdik tozduk beraber,anılar resimler biriktirdik.simdi de oğluma hamileyim 27 haftalık olduk bile.yine başladılar oğlan çocuğu şöyle böyle,iki çocuk zor bu günleri ararsın diye moral bozmaaya.ama razıyım çünkü yokluğu daha kotu.cok mutluyum Rabb’im kızı tattırdı birde oğlan nasip etti :) sizde kimseyi dinlemeyin doğunca.tadini çıkarın,kendinizi kısıtlamayin.alin çocuğunuzu her yere gidin sizle beraber gezmeye de alışsın :)