Binnurr1 Ehfjfjcjf Bende 35. Haftaya gircem sürekli sağ tarafta hissediyorum. Normal doğum istiyorum ama acaba başı dönmemiş mi. Pazartesi kontrolüm var çok merak ettim şimdi. Ya dönmezse🥺
BirTim Ehfjfjcjf ben sezaryen olacağım ama benim oğlum 35+5te döndü. Doktorum yürüyüş önermişti dönmesi için..
Gulsumsagir5416 Ehfjfjcjf 35+5 de döndü benim bana da öyle demişti şimdi şükür normal doğum ve bol yirüyüş bebeği döndürüyormuş bilgin olsun çok yürüdüm bence ondan işe yaramış olabilir son zamana kadar dönme ihtimali var asla stres yapma
Ehfjfjcjf Gulsumsagir5416 ayy inşallah döner zaten çalışıyordum devamlı ayakta idim yeni iznede ayrıldım yürüyüşü elden birakmam
Gulsumsagir5416 eymenmom07 normal doğum o anlık acı sezeryan ömürlük ananem hala ayağından üşütse 50 yıl olmuş doğuraşı mesela dikiş yeri ağrır bunu diyende çok normal çok zor rabbim yardımcımız olsun benimde ilk gebeliğim korksamda normal istiyorum