Ehfjfjcjf Kızlar 34 haftalık hala başı dönmemiş doktor 38 e kadar donmesse sezeryan günü vereceğim dedi ilk dogumum normal Ben sezeryan istemiyorum fakat yapacak birşey de yok donmeyince sizce bu haftadan sonra dönen oldumu?
Aysegulinanc Ehfjfjcjf benim de 36 da yeni döndü dönebiliyor canım döndürme egzersizi var simge duman YouTuben bakabilirsin ben onu yaptım
gudmorningbeya Ehfjfjcjf ben daha dün mü ne bir reels izledim yurtdışında normal doğumu desteklemek için eliyle karnın üstünden bebeğin yönünü değiştiriyordu doktor iterek hatta yorumları da okudum ebelerin yıllardır uyguladığı taktikmiş Türk doktorları başı dönmemiş hemen sezaryen diyorlar 🤷🏻♀️
Buglem- Ehfjfjcjf bizim de makat gelişiydi 37de döndu ama şimdi 37+5 galiba yine döndü çünkü tekmeleri hep alttan hissediyorum
ykyftmnr Benim bebişte 37 haftalık ve hala dönmedi. Doktor 6 hazirana gün verdi bu saatten sonra dönmesi zor diye. 37 ye kadar dönmezse bir daha zor diyor çoğu doktor maalesef 🥺
Buglem- gudmorningbeya öyle bir uygulama varmış ama çok riskli deniliyor her doktorda o riske girmek isyemiyor
eymenmom07 Ehfjfjcjf normal doğumda zorlanmış mıydın canım? benim ilk gebeliğim ama normal doğumdan çok korkuyorum aklım sezeryane gidiyor 🥺
Ehfjfjcjf eymenmom07 yok kiz ne zorlanması birde düşün 35 haftalık di doğum yaptığimda erken geldiydi oğluşum sadecce sancı ondan sonrası herşeyi unutuyorsun
Gulsumsagir5416 eymenmom07 normal doğum o anlık acı sezeryan ömürlük ananem hala ayağından üşütse 50 yıl olmuş doğuraşı mesela dikiş yeri ağrır bunu diyende çok normal çok zor rabbim yardımcımız olsun benimde ilk gebeliğim korksamda normal istiyorum
eymenmom07 Ehfjfjcjf bende o sancıdan korkuorm işte. Acı eşiğim çok düşük adet sancısında bile hastanelik olurdum ben🥺🥲🥲
Ehfjfjcjf eymenmom07 İnanlı rabbim sabrını veriyor 16 saat kendi sancım i çektim ben rabbim kimseye bu kadar çektirmesin ama doğduktan sonra herşeyi unutuyorsun
eymenmom07 Ehfjfjcjf hadi bakalım inşallah hayırlısıyla doğururuz. Sağlıkla kucağımıza alırız bebişleri 🥰🤲🏻
Ehfjfjcjf Binnurr1 benim bugün kontrolüm vardı hep sağ tarafta hissediyorum doktora dedim ultrason da iken evet sağda şuanda da dedi ben hissediyorum hareketlerinden falan
Binnurr1 Ehfjfjcjf Bende 35. Haftaya gircem sürekli sağ tarafta hissediyorum. Normal doğum istiyorum ama acaba başı dönmemiş mi. Pazartesi kontrolüm var çok merak ettim şimdi. Ya dönmezse🥺