GzdeelikAkbacak DeniznAleyi Hm önerileri yap sende canım belki açılman olur inşallah rahatlıkla doğurursun canım açılman olmazsa sezeryana mı alacaklar
DeniznAleyi GzdeelikAkbacak ultrasonda kanala inip inmedigine bakabilirler sadece açılma için alttan muayene olmanız lazım
EmineT Gamzeobt hahah bende aynen 3 hafta once kanala baya girmis bol bol dinlen ama sen dedi ozaman 33 haftaliktk simdi de neden yurumuyon dedi 36 haftaliyiz anca daha 3 4 haftaya dogar dedi hayirlisi olsun hakkimizda
EmineT semabrcn degisiyor bazi bebek son gunlerde donuyor biz 33 haftalikken baya girmis kanala ama hala cit yok alakasi yokmus donup kanala girmeyle simdi 36 haftaligiz
Shnern Bende bugun 38+6 oldum yarin komtrolum var bakalim ne diyecek doktor hergun yuruyorum hurmada yiyorum ve comelme kalkma yapiyorum gunde 30 tane falan bakalim ne olacak