Aslinuur hayır hiç korkmayın ben ikisinide özelde oldum. İlkini hastane ortamında oldum psikolojik açıdan biraz etkilenmiştim akşama kadar hastane tuttular kasık ağrılarım olmustu. Bunda başka bir doktora gittim klinikte yaptı 15 dakika da klinikten ciktim dünden beri hiç ağrım olmadı. Zaten uyutuyolar anlamıyorsun. Yeterki operasyondan sonra psikolojik açıdan bırakmayın kendinizi. Eşim beni ayağı kaldırmak için çok uğraştıgi için ben kendimi ona karşı borçlu hissediyorum ve hemen toparlaniyorum. Sağlıklı evlatlar tez zamanda hepimize nasip olur inşallah