Elifckmk123 benim 18 Mart son adet tarihimdi geç döllenme olduğu için geçen hafta kalp atışı sadece göründü duyulmadı. Bugunde kalp atışı durmuş. Yarın kürtaj olucam. Bu ikinci kürtajım. Buradaki olumlu mesajlar umut oluyor,olumsuzlar dibe cokturuyor. Ama inan dünyanın sonu değil ne olursa olsun. Yapabilirsen sakinliğini koru ve sürecin tadını çıkar şuan sadece hamile olduğuna odaklan ve onu yasa. Allah nasip ederse her türlü ediyor. Eger etmeyecekse senin için en hayırlı olan olduğu için etmediğini dusun.