Aslim12 Benim kelepçem ve zincirim 8 ayardı o zaman imkanımız ona yetmişti. Ama ne kelepçem ne kolyem sararma yapmadı. Yatırım olarak 8 ayar asla ama kullanıp bozdurulmayacaksa bende yapılabilir. Ben bozdurdum kelepçemi mecbur bir durumdan yine 2 kat fiyatıyla sattım 2 senede, ama hala aklımda eğer bir gün yaparsam kelepçemik aynısını yaparım hiç pişman olmadım şahsen. Kararma vs asla yapmadı ama yatırım için mantıksız tabi