Aslim12 Merhaba hanımlar köşede 4 çeyrek 2 gram olarak çalışırken yaptığım altın var bunu kendime doğum hediyesi gibi dönüştürmek istiyorum kuyumcuya gittim 8 ayar zincir 14 ayar kolye ucu içine de yarım altın olarak koyacak sizce mantıklı mı başka öneriniz var mı ne yapılabilir bir de 8 ayar kararma veya kopma yapar mı ?
Nesedmrer Aslim12 yani bence kalabilir yine köşe de o eşin ailen yapsın sana doğum hediyesi birde kolye ihtiyaç halinde satıldığında çok voovvv bi rakam etmiyor
Edaozkan Aslim12 kesinlikle 22 ayar altı bişey yapma direk zaten kararma artı satarken bi işe yaramıyor örnek 8 ayar yüzük aldım 1500 satmak zorunda kaldım 300 TL anca değeri ben de satmadım
dolunayes Aslim12 8 ayara hic bisey olmaz daha iyisi alinamiyorsa 8 ayar en mantiklisi bozdururken en az zarar en az ayarda oluyor. Benim kelepçem tugram 8 ayar gayet problemsiz. Bileziklerim 22 ayar
Allahkahretmesin1 Aslim12 4 çeyreği tam altın yaptırıp zinciri ve çerçevesi altın renginde ama çelik olan kolyeler var onlardan alıp içine tam altını yerleştirebilirsiniz hem değer kaybetmez hem de kullanırsınız
Aslim12 Nesedmrer eşim yaptı bileklik Kayınvalidem künye yapacak annem tam altın yapcak bu birikimi gizli kıyıda köşede artan yemek paralarımla yapmıştım çalışırken hep çeyize Alışverie gitmişti çalıştığım kendime bi çöp alamamıştım ondan bi heves ettim ileride satmayı düşünmüyorum sadece kalıcı olsun anısı olsun diye düşünüyorum ama tabi kopma ve kararma yapar mı diye tereddüt ettim sadece
Aslim12 Edaozkan o kadar fark ediyor mu ya 😲 çok şaşırdım aldıktan sonra yakın zaman içinde mi satmak istediniz seneler geçti mi
Aslim12 dolunayes dediğiniz gibi daha iyisini alamıyorum sadece kullanabileceğim şekilde dönüştürmek istiyorum aynı fiyata zaten altının her türlüsünü yaptığın fiyattan satamıyorsun bugün çeyrek alıp 1 saat sonra bozdursan bile 100 lira zararın olur günlük gibi kullanmak istiyorum o yüzden kafama takılan kararma ve kopma yapar mı diye tereddüt ettim çünkü zinciri oldukça ince ama kuyumcu içi dolu kopma kararma yapmaz dedi
naz_ozz Aslim12 çeyreği tam altın yapın güzelde bir zincir taktırın bence diğer şekil kolyelerin fiyatı çok düşüyor maalesef
Aslim12 naz_ozz zincirler de çok pahalı onu da düşündüm söyledim kuyumcuya 4 çeyreği tam yapıp kalan 2 grama da zincir alayım dedim ama 14 ayar zincir 8 9 bin dedi üzerine çok fazla koymam gerekecekti o yüzden olmadı
Vizyondakianne Kayinvalidem bna altin yaparken zincir tugra herseyi 8 ayar ucuz ucuz yapti kurnaz kocam hepsini 22 ayara cevirdi anasi yikti ortaligi karismasi yokmu csnimdan be,zdirdi
Aslim12 Vizyondakianne iyi ki dönüştürmüş eşiniz 22 ayara benim de Köstepen 8 ayardı ama yine aldığımız fiyata satabildik değer kaybetmedi bereket
Mavisim099 Bence hiç dokunma… satarsan çok zarar edersin kolye falan çok işçiliği çok boşuna girme o işlere en iyisi 24.ayar külce ata çeyrek. . evladin için koy assa dursun kötü gün olur
Aslim12 Mavisim099 doğumdan sonra yine gelecek zaten eş dost akrabadan onları saklarım geleceği için diye düşündüm eğer kolye yaparsam satmayı düşünmüyorum anısı olsun diyorum ama 10 sene sonra sattığımda da değer kaybederse tabi anlamı yok
Ruya_burcu45 Aslim12 22 ayar ajda bilezikler var, işçiliksiz, 10-15 gr arası. Hem de günlük kullanılabilecek sade modeller. Bence onlardan alabilirsin, değer kaybetmez. 8 ayar bana altın gibi gelmiyor, satarken çok kaybettirir. Sen bilirsin tabi
Gizemlibirisi Benimde sizinki kadar birikimim var.8 ayar 14 ayar altınlar çok zarar ettiriyor. ve normal altına göre farklı duruyor.ben yarım altın ortasına kenarlarına da zincir yaptirip bileklik yaptırmayı düşünüyorum 22 ayar. Sizde öyle yapabilirsiniz yada hepsini verip 22 ayar başka bir kolye alabilirsiniz.tabiki isclikli olur ama satmayacaksaniz sorun yok
Aslim12 Gizemlibirisi satmayı düşünmüyorum eşim bileklik yapmıştı o yüzden bunu da kolye yapayım diye düşündüm günlük gibi de kullanırım diye çatışırken kendimi ödüllendirememiştim hiç hep çeyize Alışveriş gitmişti o yüzden sarmalık değil de anı gibi olarak kullanmayı düşünüyorum
Aslim12 adatuna kararmamalı için ne yapmak gerekir gittiğim kuyumcu kararma yapmaz kararırsa getir değiştiririm sorun olmaz dediği için kafamı karıştırdı
Yldzhra Çok zarara uğrarsın onları bozup 22 ayar ajda kibrit çöpü bilezik alabilirsin 10 gr falan bozulurken ilerde zarara uğramaz
Aslim12 Yldzhra sordum ama üzerine yine eklemem gerekti o yüzden yapamadım o bilezikten beklesem mi acaba seçimlerden sonra düşer mi çıkar mı bilemedim