Nilnill herşeyin başı sabır ama kafandan at unut veya avını yasama diyemem ama bunubanaltin kafandan azaltmada sırf o acıyı unutmak için bir bebek düşünürsen bana yanlış geliyor. Seni çok ama çok iyi anlıyorum henüz bir hücre yığını iken bile kaybettiğimiz iki dusugum var . Bazen hatırlayın ama gözlerim dolar keşke olsaydı ah bir olsaydı şimdi en büyük bebeğim 4 yaşında olurdu . Hadi o olamadı ikincisi olsaydı şuan 3 yaşında olurdu . Sorduklarında hastane kontrollerinde hemşireler yaşın genç ama 4 çocuk sığdırmış der gülerler ama o an içimdeki sesi öfkeyi yada ağlamayı kimse bilemez çok kez de odadan çıktığımda ağlamışimdir. Evet olsaydı şuan 4 çocuğum olacaktı yada bebeklerin şuan biri 4 biri 3 yaşında olacaktı. Açısı hala iximdedir. Ama sırf o acıyı unutmak için bir bebek sahibmak bana onları daha çok hatırlayacakdi. Çok şükür şuan oğlum 2 yaşına girecek kızım pramature ama doğumuna göre 2 ayını miyadina gorede ilk 15 gününü dolduruyor. Demem o ki herşey senin elinde düşünme demiyorum ama bu düşünceyle bir bebek sahibi olursan bana asıl doğacak olana haksızlık gibi geliyor cnk onu İst için değil acini hafifletmek için yapmış gibi geliyor . Asla yadırganacak değil senide anlıyorum ama isteğim maacim yada anlatmak istiyorum önce biraz kendini toparla. Bu zaman alacak ama sabır kardeşim. Gerekirse bir işe gir olmadı sürekli kalabalık da ol. Ama yeri geldiğinde yalnızlığından acinida yasa. Asla arka plana atma. Bağlanıyorum evet diyorum ya daha hiç hissetmedim ilk bebeğini kaybettigimde en çok zoruma giden ben düşük yaparken annemin sigara yakıp aman niye üzülüyorsun yenisi yaparsın demesi üzerine eşimin de destek vermesi snr gizli gizli ağlaması TDI. Aklınca bana moral vereceksiniz yanlış cümleler oldu. Ve inan oğluma hamile olduğumu çalıştığım dönem bir muhabbet esnasında ark AA senin günün geçti kesin hamilesin demesi üzerine öğrendim ve nasib