Nilnill Merhaba kızlar. Ben 7 ay önce bebeğimi 20 haftalıkken trizomi 18 yüzünden kaybettim😔 çok zor zamanlar geçirdim hala da ilk günkü gibiyim beni tekrar kendime getirecek eminimki yeniden hamile kalmam. Bu yüzden dört beş aydır deniyoruz olmuyor sizden ayetel kürsi okumanızı bekliyorum benim için.. şimdiden çok sağolun kızlar!
Ozge11 Nilnill okudum canım.Rabbim bu mübarek günün ,peygamber efendimizin doğumunun yüzü hürmetine kucağını boş bırakmasın en hayırlı zamanda güzel haberler almayı nasip etsin 🤲🏻❤️
Nilnill kizbebekannesii Ozge11 Ummuceylan@Pelinizm#2592953 Yasmnnn Ozge1008 çok sağolun kızlar rbbm gönlünze göre versin 🤲🏻
Kyhnsnl58 Rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşallah kısa zamanda müjdeli haber alırsınız strese girmeyin gerekirse kısa tatile çıkın kafa dağıtmadan olsun diye uğraşonca olmuyor beden hücreler strese giriyor Allahım insallah nasip eder bebeğiniz size şefaatçi olur melek olmuş miniğin
Nilnill Burcin-13 songul123 Bbsra Meryem74 Sedef93 sağolun kızlar rabbim dizinde gönlünüzden geçeni nasip eder rabbim inşlhh🤲🏻😘