Sila66 nst ve ultrason zaten doğumhane bolumunun içinde ultrason farklı bir odada ama nst yattığım yerde baglaniyor herkesin basının ucunda makinesi var doğurana kadar nst bağlı kalıyor habire nst kağıdı çıkıyor verilen önlüğü doğum hane bolumune girer girmez giydiriyorlar sonrasında odada yatış yapılıyor nst bağlanıyor hemen gerektiği taktirdede ultrason için başka odaya götürüyorlar sonra gene geri odaya gelindiğinde nst bağlanıyor ben tuvalete kalkmak için hemşirelere sesleniyordum nstyi durduruyorlardi