hanımlar yarın doğumum var bu zamana kadar hamıle taytı ıle gıtmıstım hastaneye
yarın elbise gıymek ıstıyorum kısa bıraz muayne sırasında nst,ultrasona girmeden önce bana önluk gıydırırlermi yoksa nasıl?
tayt mı gıysem elbiseyi nasıl açıcam ya bir fikir verin ne olur