_momsssss ne guzel ya sizde cok az kalmis bizde haziran sonu sezeryan olacgm insAllah 34haftamizdayiz 23 26 gibi gun verir 38 38+3 boyle gun veriyormus .
Şikayetlere kalincada bitmiyor bel agrisi bacaklarda agri artik ayakta duramiyorum ayak damarlarim sisiyor sizdede oluyormu ?
Bide o kadar buyuk karmim yok ama saga sola donemiyorum ayakabi giymek corap giymek tuvaletr gitmek kabus oldu .neyse daha yazsam şikayetlerimi bayiliriz 🤣he kasilmani demedim 😓o daha beter