kubrataskaya_ Yazdığınızı görünce etkilendim sizinle aynı duyguları yaşadığım için sizi çok iyi anlıyorum kendinizi üzmeyin demek çok saçma olur ama Rabbim dağına göre kış verir . Rabbim böylesini hayırlı gördü demek ki ben kendimi böyle teselli ettim sizede tavsiyem bu Rabbimin vardır bir bildiği deyip teselli edin kendinizi. Allah sonrakilerden korusun inşAllah 🤲🏻 Bende ilkinde kalp atışını duymadım ama ikincisinde duymuştum ve bu daha yaralayıcı oldu. Bunları yazarken bile içime dokunuyor Rabbim hakkımızda hayırlı olanı kolaylıkla nasip etsin 🤲🏻