Dün randevum vardı kalp atışını duyamadım diye detaylı ultrasona yönlendirdi orada da maalesef bebeğin gelişimi durdu denildi Allahım ne kadar kötü bi his evladımı kaybettim hâlâ inanamıyorum sanki karnımda hâlâ onu doğurmamı bekliyormuş gibi hissediyorum ne büyük acı Rabbim dayanma gücü versin. Doğmamış olsa bile sen o acıyı bire bir yaşıyorsun. Bana kürtaj edileceksin dediler de beklesem düşük yapmazmıyım bu konuda hiç bir fikrim yok..