Lemos pinklovermom üzüldüm neyseki bebisiniz oluyor şimdi Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Peki kaçıncı hafta ve neden kaybettiniz benim de kese büyük de o yüzden soruyorum üzmek istemem sizi bunun için kusura bakmayın 😢😢
pinklovermom Lemos Anlıyorum hayır üzülmüyorum ne demek hayırlısı böyleymiş demek ki. Bebek küçük kaldı gelişmedi kalp atışı yoktu alındı.