Naznaz123 Bende bütün bakım ürünlerini baby me aldım . Köpük şampuan , vücut losyonu , bebe yağı , kulak temizleme pamuğu , bütün temizleme seti vb . Kendime göğüs kremi dahi o markayı aldım .Nasıl alıştırırsak öyle olur diye düşünüyorum o yüzden hem uygun hemde içeriği de iyi gibi . Sadece pişik önleyici kremi mustela aldım ve pişik kremini de sudocream aldım .