Kpkpkp91 Kızlar merhaba. Bebeğine bakım ürünleri neleri tercih ettiniz? Birbirimize fikir olur belki. Çok seçenek var. ☺️
Cicilibicilim Kpkpkp91 şampuan losyon pişik kremi bebek kolonyası hepsini mustela aldım tabi daha minik paşa gelmedi deneyimlemedik 😊
Nazlimom Kpkpkp91 mustela almıştım şampuanını ama alerji yapti benimde ellerimde yanma oluyordu dalin aldim kimyasal diolar ama mis gibi kokuyo saçıda hemen yağlanmıyor mustelada koku hiç olmuo ve saçı hemen yağlı oluyor. Pişik kremi bepanthol kullanıyoruz, losyonu doktorunun verdigini kullanıorum
Nrhnyc Kpkpkp91 Pişik kremi ve Yeni doğan şampuan sebamed diğer şampuanı muhtela aldım ikisini de denemek istiyorum. Ekstra dalın şampuan da aldım.. Bebek yagı, pudra, vazelin johnsons baby aldımm.. Deterjan ve yumuşatıcı unı baby.. Leke çıkarıcı baby me aldımm. Henüz bebeğm dogmadı inşallah memnun kalırım bakalım😍
Ececec Ben her şeyini mustela marka aldım. Ablamın bebeğinde çok memnunduk kendi bebeğim için de aldım 🙏
Kpkpkp91 Demetus şampuan, pişik kremi, vucut yağı, vucut losyonu ☺️ birde temizleyici ürünler var ama başlığı yanlış açtım sanırım
Gul_aksu Demetus şampuan ,vücüt şampuanı,vücüt yağı, bebek kolanyası olabilir ,pişik kremi, kulak cubuğu ,temizleme mendili,sudocrem bide bence bunlar yeterli diye düşünüyorum
Nazlimom Entige aynen hamileyken burda post açtıgımda hep mustela yazıolrdı o yuzden almıstım ama değiştirdim doğduktan snra alerji olunca
Ozgeguney Kpkpkp91 incia, minoris, ecowell veya weleda kimyagerler ve doktor anneler bunları öneriyor, ben de bunlardan alacağım. Mustela, dalin, sudokrem bunların içeriği maalesef hiç temiz değilmiş.
_tuuggcce_ Ozgeguney evet, bende böyle biliyorum ama sudocrem çok organik olmamasına rağmen duyduğuma göre bayağı fayda da ediyormuş galiba 🤔
Tatli2 Ozgeguney incia aldım ama kokuları hiç güzel değil. Mustela kokusuna bayılıyorum. Sudokrem de pişik için mucize gibi. Acil) durumlar için aldım valla
Ozgeguney _tuuggcce_ bayağı fayda etmesinin sebebi kimyasal olması zaten 🥲 Yenidoğan bebekte tercih edeceğim markalar değil maalesef
_tuuggcce_ Ben şampuan, pişik kremi, bebek yağını sebamed aldım. İncia, ecowell, minoris bunlarda önerilenlerden aklıma gelenler
Selbus Burts bees içeriği en temiz marka. Bebek bakım ürünleri de öyle. Pahalı ama bebiş için değer zaten uzun süre gidiyorlar
Aecer Kpkpkp91 şampuan ve deterjan siveno, bebek losyonu ve pişik kremi ecowell aldım. İçerikleri temiz oldukları için bunları tercih ettim tabi daha kullanmak nasip olmadı