Ya bende bişey sormak istiyorum sizlere benim adetim 4 gün gecikti🤭kasıklarımda ağrılar var göğüslerimde değişim oldu ve çok ağrıyor🙊🙈ama sabah evde test yaptım negatif çıktı herkes yeni olduğu için çıkmamıştır dedi pazartesiye kadar beklicem eğer adet olmazsam kan testine gidicem sizce de var mıdır yani erken olduğu için mi belli olmamıştır😊😊