Slalaylay jrarya biz de haftaya 5 haftalık olucaz inşaallah🙈 doktorum haftaya gel keseye bakalım dedi acaba erken mi diye düşündüm gider de göremezsek moralim bozulabilir diye şimdiden evhamlıyım
jrarya Slalaylay bende aynı durumdaydım ama keseyi görünce kuş gibi rahatlıyosun sonrada kalp atışını duysak bi diye telaş başlıyo 😇 inşallah kesenizide görürsünüz hayırlısıyla sağlığıyla kucağınıza alırsınız alırız 🙏🏼😊
DuruMelek Nzlcndurkk 5 haftada kese görenler vajinal mi ultrasondan bakıldı acaba doktorum karından gözükmez dedi bana
Estur DuruMelek canım ben 5 hastalıkken gittim ilk test yaptığım gibi direk kese gözüktü hatta bebeğim bile nokta kadar gözüktü 😂
Neslihannanne 5+2 ile aranıza katılan biri daha var 🙂 çok mutluyum, cumartesi gidicem ben de insallah, Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almamızı nasip etsin
Slalaylay jrarya inşallah güzel bi hamilelik serüvenimiz olur hepimizin 🙏🏻 Her gün farklı bi heycanla uyanıyorum çok mucizevi gerçekten 😍
jrarya DuruMelek evet Canım karından ultrasonla baktı göremeyebiliriz endişelenme dedi önce ama bakınca Keseyi gördük 😊
Neslihannanne Turkan285 yaaaa ben de Gaziantep yetim 🙂 hangi doktora gidiyorsun acaba, hayırlı olsun bu arada
Hazniyee Turkan285 allah kucagına almayı nasıp etsın allah banada hayırlı bı sekılde evlat nasıp etsın .. benımde bı bos gebelık bıde kalp atısı olmadı ıkı dusugun nedenı bu olabılır dedı . Asırı korkuyorum genetıgın sonucunu bekleyıp ona gore hareket edıcem
BURCU21 DuruMelek İyi geceler... Bende kan testi sonucu bugun öğrendim 4 hafta 6 gün daha çok minicikk🤗