Sedavedoga canım biz kızımda aptamil kullandık hiç sıkıntı yaşamadık sütüm azdı hem anne sütü hem mama verdik yani ben asla mama vermem demeye karşıyım bebegin saglıgı söz konusu ise inat etmemek lazım ben direttim başta mama vermemek için sonra bebek doymamış vücuttaki su azalmış bir gün hastanede yattı yavrum o bana ders oldu şimdi ikinciye hamileyim asla bu kadar katı olmam bebegim doysun saglıklı olsun hiç fark etmez