Sedavedoga Merhaba kızlar umarım iyisinizdir çok merak ettiğim bir konuyu danışmak istiyorum diyelim ki doğum yaptık ve bebeğimiz emmiyor (inşallah emer tabiki) hiç emmeyecek mama seçme konusunu nasıl yapıcaz hangi mamayı almamız gerekiyor
beyzzsenturkk Sedavedoga mamaya cok basvurulmuyor sütünüzü sağabilirsiniz hastanede de şırıngayla zaten sütünüzü sağdırıyorlar ben mama kullanmadım ama kızım emmediğinde hep sağdım mama konusu değişkenlik gösterir bazı mamalar bebeklere aşırı gaz ve kabızlık yapıyor deneye deneye bulabilirsiniz ama umarım ihtiyacınız kalmaz 🫶🏻❤️
znkara Sedavedoga oğlumda sezeryan oldum ilk zamanlar sütüm az geldiği için doymuyordu hipp combiotic kullandık gaz sorunu yaşamadık zaten çok az kullandık 1 kutunun yarısını anca içmiştir sonrasında sütüm geldi çok şükür
ArvenMom Sedavedoga mama meselesi kumar gibi 😂 her bebeğe her mama farklı etki yaratıyor kızım anne sütü alıyor ama mama da veriyorum aptamil kullanıyoruz gaz ve kabız yaptı şimdi mamasını değiştiricem hangisinin iyi geldiğini anlamak için deneyip gözlemlemek gerekiyor malesef
bademli_puding Sedavedoga özel hastanede doğurdum ben kızımı sütüm gelene kadar bebek aç kalmasın diye mama verdiler ben mama almadığım için hastanenin mamasından veriyolardı ilk sonra doktor gördü bebeğimi aptamil önermişti
Sedavedoga bademli_puding bende o yüzden almadım hastanede bir çaresini bulurlar diye yoksa da çok merkezî bir yerde olacağımız için hemen alabiliriz diye düşündüm
bademli_puding Sedavedoga alma zaten kendini mama diye şartlama 😂 ben öyle yapıyorum herşey beyinde biter 😂😂
Sedavedoga bademli_puding aynen bende öyle düşündüğüm almıcam hastane çantasına olabildiğince hep emzirme taraftarıyım ve öyle olcak diyorum aynı senin gibi 😂
Sedavedoga znkara inşallah sıkıntı olmaz benimde önceliğim anne sütü kesinlikle olurda aksi durum olursa bilgili olmak istedim 😊😊
znkara Sedavedoga sütü arttırmak içinde kemikli et haşlama çok yararlı oluyor dip not olarak belirteyim 😊
Sedavedoga znkara teşekkür ederim canım doğumdan önce bu tarz şeyleri yersek faydası olur mu yoksa sonra mı yiyelim
Sedavedoga ArvenMom oda çok birşey gerçekten bir sürü çeşit var bizim kız kesin gider en pahalısını seçer 😂😂😂 inşallah emsinlerde en güzeli o
Gamzeaytunc İnşallah mamaya gerek kalmaz sizin. benim kızım 3.5 aylık hem emziriyorum hem mama veriyorum sütüm yetmiyor. Sma yi öneririm size bizde gaz yapmadi çok şükür