Anonim3447 beyzanurytt Allah nasip ederse Zehra koyacağız kızımıza ama erkek olsaydı Talha koyacaktim
Bhrbynl Babycicek ay bayılıyorum bu isme hep diyordum hamile olunca kızım olursa adı Lina olacak ama Allah erkek nasip etti hayırlısıyla doğunca Efran koyacam adını
Pellonn Eşim illa atlas diyor bende arjen diyorum ama anlaşma yapmıştık kız olursa ben erkek olursa o koyacaktı kız olsaydı afra ve mihra koyardım
mervekocogl beyzanurytt Cinsiyeti yarın öğreniriz umarım 16+1 olduk 😅 kız olursa Hüma erkek olursa Musab koymayı düşünüyoruz
Amineazra beyzanurytt bizim kızımız Amine Azra ❤️ Sare Sena alya Betül zümra hafsa Sümeyye Nisa elif afra Meryem Rabia erva Rana Ayşe şifa eslem Büşra 🌸 Ömer Furkan Burak Talha Yusuf Efşan Ertuğrul eren emir Eymen emin Halil Akif Hasan
Sinems Fatoserin kızım olcak gökçe düşünüyorum bende. Gökçen de de akkım kalmıyor değil. Sence kulağa nasıl geliyor 😅
ballikedii beyzanurytt kız olarak güneş mersa Leyla erkek oluyor bebişim kuzey Alp koyucaz ama atlas kıvanç Ege de beğeniyorum
Eceee beyzanurytt oğlumun adı Mustafa Çınar kızımızı bekliyoruz ismi Lidya olacak 🌸 erkek olsaydı Aslan 🦁 olacaktı 💖