Ebru_20 Kızlar her doktor farklıdır biliyorum ama kaç tane vitamin kullanıyorsunuz ve toplam kullandığınız ilaç sayısı ne dir ben mi çok ilaç kullanıyorum acaba diye düşünüyorum arada bı
Yazmelegi_ Ebru_20 12 haftaya kadar folik asit kullandim sonrasında innate pronatal(omega 3 balık yağı vitamin ve minareller ) kullanıyorum ferrozinc demir ilacı kullanıyorum onun yanı sıra d3 vitamini kullanıyorum daha da varda ilaçlar onlar farklı corasprin felan
Aecer Ebru_20 3 aya kadar folik asit kullandım, 3.aydan sonra ocean mummy vitamin ve magnorm magnezyum kullanmaya başladım, 25. haftadan sonra da gynoferon kan hapı kullanıyorum. Doğuma kadar bunlara devam edicem yani 3 tane totalde
Ebru_20 Gulsahim hala daha düşük için 2 tane ilaç kullanıyorum aslında bir risk yok 3 tane kan ilacı kullanıyorum 3 tane vitamin acaba benim doktorum mu bana çok veriyor diye 21 haftalığım kuzenim 19 haftalık vitamin falan vermemis doktor ona
Gulsahim Ebru_20 vitamin normal canım içilmesi lazım ama bazı insanlarda fazla okuyor buda verilse ekstra sorun çıkartır belki fazlalığı vardır
Sere Ocean mommy,monovit, feramat, magosit, bir tane de kalsiyum ilacı suda eritmeli adını unuttum 😅 bu haftada b12 iğnelerine başlıcam. Allah ne verdiyse kullanıyorum. 26 haftalığım
Sere Ebru_20 sorma ilaç, takviye gibi şeyleri de içmeyi hiç sevmem düzenli almayı unutuyorum o yüzden de değerlerim kötü sen benim yaptığımı yapma 😅
Babykalfa 26 haftadayım. Regenesis max, d vitamini ve nature supreme magnezyum ve omega 3 kullanıyorum. Demirm iyi geldiği için demir başlamadık.
Badem_gozlum_ Babykalfa regenesis Max da OMEGA 3 varya ayriyeten mi kullanıyorsunuz? Bende kullanıyorum bu ilacı ondan sordum
Ebru_20 Sere ben senin dediğini çoktan yaptım kuzum vitaminler bana ağır geldi bide balık yenildiği zaman OMEGA 3 içilmemesi gerekiyormuş ben hepsini bir içince zehirlendim 3 gün zor kendime geldim doktora sordum haftada 3 gün içmen yeterli dedi OMEGA 3 ü diğer vitaminleri de 1 gün birini 1 gün birini kullan dedi 1 gün de boş geçiyorum yoksa midem çok rahatsız oluyor ağzımdan ilaç tadı hiç geçmiyor
Gulsahim Ebru_20 bende de var troit şuan da atağa geçmemiş ama gecseydi doktor emin ol soleyip verir ilacı affetmez..sağlıkla bebeğini kucağına al canım
QBuse1123 Ebru_20 folik asit kullandım 12. Haftaya kadar onla beraber Ferruh kan ,decavit,d3 damla,gynoferon kan icin bu şekilde kullanıyorum