Mervosssse Melikee19 35+2 den sesleniyorum hala bu durumları yaşıyorum. Bilakis sabah bulantıları. Bisey yiyince geçiyor. Aç asla kalmayın.
Mervosssse Melikee19 hiç aç kalmayın. Demir ilacı kullanıyorsanız oda bulantı yapıyor ben kullanıyorum çok fena bisey. Evlatlar için çekiyoruz yapacak bir şey yok 😅😅
Ginger_ Melikee19 canım nohut kuru fasulye bulgur pilavı benim de çıkartıyor şekerimi doktor da şaşırmıştı . Ben sabah 1 dilim tam buğday ekmeği 60 gr peynir 2 yumurta sınırsız domates salata vs . Ara öğünde 5 erik 12 çilek bir bardak süt öğlen yemeğinde etsiz 8 kaşık sebze yemeği 2 kepçe çorba 1 kase yoğurt sınırsız salata ara öğünde 1 dilim ekmek (25 gram olması gerekiyor bu arada ekmeklerin ) 60 gr peynir domates veya iki porsiyon meyve kuruyemiş akşam da 7 köfte büyüklüğünde et tavuk balık sınırsız salata ekmek yerine 2 kepçe unsuz çorba içiyorum yatarken de bir bardak kefir veya süt. Ki bunlara rağmen kilo verdim biraz daha arttı benim porsiyonlar . Kesinlikle çok uyumak ve stres anında yükseltiyor şekeri. Ve kolay kolay düşmüyor . Bir de yemeği yedikten sonra su içmemeye çalış şekerini ölçmene kadar . Ben kendimde farkettim bunu şeker ölçünce içiyorum artık suyu .
Melikee19 Ginger_ çok teşekkür ederim. Peki çok acıktığın oluyor mu ben hemencecik acıkıyorum bişeyler yemek istiyorum hemen
Ginger_ Melikee19 ilk başlarda oluyordu hatta ağlıyordum. Dayanamayıp akşamdan kalan yemek varsa yiyordum o zaman sabah açlık şekerim yüksek çıkıyodu. Sonra vazgeçtim yemekten salatalık yedim azcık tuzla ya da yoğurt içine doğrayıp yedim sonra geçti o açlık hissim
Melikee19 Ginger_ çok teşekkür ederim gerçekten bende ilk başlarda zorlanacak gibi duruyor ama bebeğimin ve kendim için katlanmak zorundayım