Gzmklnncc tüp bebekte yaş sınırı var mı bilmiyorum ilk defa duydum ben 25 yaşındayım 80-100 bin arası tutmuştur maliyeti yani 20 bin tutmasının imkanı yok belki devlette falan yaptırmıştır ama devlette de prosedür çok diye biliyorum ama özelde imkansız bu kadar az paraya zaten ilaçlar tek başina 20 bin tutuyor 🥺🙏 valla tüp bebek önerilecek bir durum diye Allah kimseye yaşatmasın maddi manevi zor bir süreç ama olmuyorsa da yapacak bir şey yok 🙏