haniferesko bizde 36+4 günlüğüz benim herşeyim normal bebekte olması gerektiği yerde gecede gayet benimle birlikte uyuyo tuvalete filan kalkarsam kalkıyo şöyle bi kıpırdamıyo yatınca oda yatıyo ama uyuyamıyorum hormonlardan galiba sabahı ediyorum döne döne döne belimede ağrılar giriyo oyüzden gündüz uykum geldi an yatmalıyım yatmazsam sersem gibi geziyorum akşama kadar