ciceklianne minikmucizemmmmmm inşallah gelir doguma ama pozitif şeyler düşünelim. Rabbim ayırmasın 🤲🤲🤲
minikmucizemmmmmm ciceklianne bende daha bir ay var diye rahattım bu gece zor geçiyo korkuyorum öyle ya da böyle doğacak ama kendimi hep 38 39 haftaya hazırladım. Hayırlısı inşallah bakalım sabah ola hayrola 😊 bizimde kaderimiz bu, rabbim can sağlığı versin
ciceklianne minikmucizemmmmmm ya tabi öyle. Önceden böyle düşünemiyordum illa yanımda olsun diyordum ama bebekten sonra daha mantıklı düşünürken buluyorum kendimi. Insallah en hayırlı zamanda olur doğumunuz. Namaza kalkmıştım size de dua edeceğimm 🌼🌼
Burnumageliyoduslkmsn beyzacmvrc aşkım sancılarım başladı 3 tenn beri sabah olmasını siklasmasini bekliyorum Allah kimseyi düşürmesin tek avazda kurtarsın çok başka biseymis bu gerçekten
beyzacmvrc minikmucizemmmmmm Allah kolaylık versin canım seçim zamanına denk gelmemiz kötü oldu işte ama vardır bir hayır elbet Rabbim eslerimize sağlık sıhhat versin 🤲🏻
cherry_blossom beyzacmvrc sancı aniden mi oluyor ben şu an 40.haftadayım hiç bir belirtim yok ne nişan ne ağrı. Aniden bir anda her şey olabiliyor mu yani ?