zge13 Cumartesi sabah düzensiz sancı çıkmıştı. Gel gelelim hala düzensiz ama yarım saattir falan uykudan kalkdim bı mide bulantısıyla kaskatı karnım. Basım dönüyo midem bulanıyor karnım yumuşamiyor koca da basın dönüyorsa çok dolanma otursana dedi yattı sinirimden ve durumdan ötürü ağlayacağım artık gidip bir an önce dogursam ama yatsam kesin doğurur muyum onu bile bilmiyorum 5 yaşında da kızım var evde bir kaç gün bile olsa beni görmese tabii korkacak Allah’ım onun için eve geldim zaten ama şimdi hiçbir şey yokmuş gibi horluyor benimki 😬
minikmucizemmmmmm zge13 kaç haftalıksınız. Bende 36+1 uykudan uyandım bir saat oluyor uyuyamıyorum karnım ağrıyo midem bulanıyo 😒 karnım sertleşiyor geçiyor değişik hissediyorum 😂
zge13 minikmucizemmmmmm 38+2 canim ben cumartesiden beri aralıklı olarak bu durumdayım akşama sabaha dogurursun ya da geçer gider dediler geçmedi de doğuramadım da artık kasılma mi hasta mı öldüm kendimi bile olçemiyorum o vaziyetteyim
beyzacmvrc minikmucizemmmmmm zge13 Of çok fena ya benimde öyle oluyor 😐 Bide uyanıyorum ya dogrulcam dogrulamiyorum panda gibiyim eşim yardim ediyo kalkmam için 😅 ayakları mı neyse öyle bir batıyor o kadar canımı acıtıyor ki nefes aldirmiyo sağa sola donemiyorm dogrulamiyorum sancılar da cabası 🙄 Bugün nst de benimde düzensiz sancım çıktı acikliga bakıldı yoktu Ama 34 den sonrası zormuş birden bi güncelleme geldi sanki 2 haftadır herşey çok zorlaştı 🥲 36+3 uz
minikmucizemmmmmm zge13 aynen bende öyleyim ama erken değil mi bilmiyorum büyük tuvaletim var gibi, adet olcam gibi öyle bi karın ağrısı😒 eşimde yok yanımda, ailemin yanına geldim iyice stres yaptım. Perşembe günü randevum var o zaman belli olur her şey
minikmucizemmmmmm beyzacmvrc evet toplanıp duruyo bende korkuyorum. Karnım ağrıyo büyük tuvaletim var gibi. Lavaboya kalkıp duruyorum stres oldum iyice
Burnumageliyoduslkmsn beyzacmvrc aşkım sancılarım başladı 3 tenn beri sabah olmasını siklasmasini bekliyorum Allah kimseyi düşürmesin tek avazda kurtarsın çok başka biseymis bu gerçekten
zge13 minikmucizemmmmmm bende çok tuvalete gidiyorum açıkçası ama erken değil ebe gebeliklerin büyük çoğunluğu %85 mi ne dedi 37. Haftada doğumla sonuçlanır demişti. Ama tabi istatistik bizi bağlamaz ben 0 açılma suni sancıyla doğurdum ilk çocuğumu o yüzden bunları ilk defa yaşıyorum korkutuyor beni de ister istemez kötü olursanız hastaneye gidin bence ben bı sıcak su duş yaptım şimdi bekliyorum neler olacak 🥲
beyzacmvrc minikmucizemmmmmm bende 🥺 wc e çıkınca rahatlıyorum az sonra yine oluyor karnım sisiyo bı yandan o toplaniyo Ayağa kalktığımda aşağı doğru çok fena baskı oluyo aşırı canım yaniyo o zaman 😐 Su birkaç gündür iyice zorlaştı herşey 39-40 ları bulmaz 38 gibi gelir herhalde dedi bana bugün Bir yandan dursun biraz daha diyorum bir yandsn da rahatlamak istiyorum 🥲
minikmucizemmmmmm zge13 beklemedeyim, afedersin büyük tuvaletimi yaptım biraz rahatladım gibi. Eşyalarımda hazır değil Perşembe kontrolden sonra yıkayıp ütülücektik. Allah yardımcımız olsun ya 🫣😊
minikmucizemmmmmm beyzacmvrc bende WC’ye çıktım rahatladım gibi ama bilmiyorum eşyalarda hazır değil ailemin yanına geldim, Perşembe kontrolden sonra tıkayıp ütülücez inşallah bir aksilik çıkmazsa 😒
zge13 beyzacmvrc ben de aynı durumdayım kafam da sersemledi sağlıklı karar veremiyecegim diye korkuyorum
beyzacmvrc minikmucizemmmmmm inşaallah canım☺️ ben onları hallettim de evin temizligine yavaş yavaş başlamıştım kendim, seçim sonrası da annem gelcekti camlar için falan. Kadında korktu bugün kontrolde sancı çıkınca yarın geleyim dedi sağolsun
minikmucizemmmmmm beyzacmvrc bende de sancı çıkar mı acaba ya merak ediyorum. Şehir hastanesine gidiyom özel olsa kalkar giderdim şimdi 😃
beyzacmvrc minikmucizemmmmmm benim belim o gece çok ağrıdı sabahı sabah ettim yani gozumu kirpmadim evde de yalnızdım kasiklarima da vuruyodu ama düzenli değildi sabah biraz pilates yaptım rahatladim ılık dusa girdim oda iyi geldi sonra eşim işten geldikten sonra hala uyuyamayinca gittik. Zaten kontrol gunumdu nst de sancı çıktı
minikmucizemmmmmm beyzacmvrc belimde ağrıyo evet😒 belim bacaklarım karnım sanki adet olcam öyle. Büyük ihtimalle çıkar benimde sancı. Keşke eşim yanımda olsaydı. Annem karşımda yatıyor ama eşim olsa daha iyiydi😔 Allah kolaylık versin seninle aynı gidiyoruz hep bakalım ne zaman doğurcaz
cherry_blossom beyzacmvrc sancı aniden mi oluyor ben şu an 40.haftadayım hiç bir belirtim yok ne nişan ne ağrı. Aniden bir anda her şey olabiliyor mu yani ?
beyzacmvrc minikmucizemmmmmm Allah kolaylık versin canım seçim zamanına denk gelmemiz kötü oldu işte ama vardır bir hayır elbet Rabbim eslerimize sağlık sıhhat versin 🤲🏻
minikmucizemmmmmm zge13 vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah, hem bizim için hem bebek için ne zaman uygunsa😒
minikmucizemmmmmm ciceklianne benim öyle, diğer arkadaşın bilmiyorum. Uzman çavuş ama muhabareci göreve vs gitmiyor çok şükür. Fakat doğumu memlekette yapcam diye getirdi beni. Kendisi gitti. Seçim yüzünden izinleri iptal. Şu an Doğum olsa Allah korusun gelemez, içim üzülüyor 😔😔
ciceklianne minikmucizemmmmmm en korktuğum şeylerden 🥺 biz eşimle aynı okulda çalışırken tanıştık. Ben sonra atandım, o subaylik eğitimlerine katıldı. 9 Ay önce teğmen olarak başladı. Ama izinleri, saatleri öyle kötü ki… Bu hafta ilk kez yanımda uyuyor. Şu an bebeğim küçük daha ama sizin zamanlarınızda çok stres yaparım gibi geliyor
ciceklianne minikmucizemmmmmm inşallah gelir doguma ama pozitif şeyler düşünelim. Rabbim ayırmasın 🤲🤲🤲
minikmucizemmmmmm ciceklianne bende daha bir ay var diye rahattım bu gece zor geçiyo korkuyorum öyle ya da böyle doğacak ama kendimi hep 38 39 haftaya hazırladım. Hayırlısı inşallah bakalım sabah ola hayrola 😊 bizimde kaderimiz bu, rabbim can sağlığı versin