Freyan yok canım ben daha gitmedim sadece detaylı ultrason için gittim gitmsikende istediğim bir dotkor vardı ceysu hanım hastanede çalışıyor ayrı kliniği yok şuan o söyledi tanışmak için konuştum detaylidan sonra haziran için işte fiyat şuan 12.5 dedi bana değişebilir dedi senin odguma kadar benim doğum eylülde ama bana biraz uzak orası yinede belki giderim bir türlü içime sinmiyor doktorlar ya özellikle bayanlar erkek doktorlar sanki daah detaylı anlatıyor her şeyi daha çok ilgileniyorlar gibi geliyor ama kararsizim ceysu hanımda iyi diye duydum o yzuden ona gitmek istiyordum bakıcam duruma göre