TuqbaArslan evet bende baya araştırdım canım en uygun şuan çınarlı hastanesi sadece kadın doğum hastanesi anestezi ekibi falanda çok iyiymiş ayşe hanımda doğum yapan bir ablam var o önermişti ama gitmedim hiç çünkü benim gittiğim doktorda iyiydi ve muayene de aynıydı 600 tl evimde yakın diye burdakine gittim ilk 2 3 ay sonra 2 aydır devlete gidiyorum bilerek sırf o yüzden zaten cinsiyeti net öğrenemedik farkli dotkra gittim cunku birde korsonu araya almisti bebis tek bir doktor erkek demjsti onun disjda basindan beri hep nereye gitsem kiz dendi hatta pisman oldum özele gitmediğime ama çok şükür menderese yemi acılan devlet hastanesinde bur doktor var ona giduirum iki aydır gayet güzel ilgileniyor ultrason fotosu da veriyor sanırım hastene aletler falan yeni diye normalde bildiğim kadarıyla devlette foto vermiyrolar bu doktor veriyor mehmet ali ciftci ali eğer yakınsan tavsiye ederim arada gitmek istersen falan ben dayanamayıp özele gittiğim zamanlar randevuya çok varsa develte gidiyorum 🤣 bebisi görmeye şimdi bu dediğim cinarliya gidicem düzenli nasipse doğumu da orda düşünüyorum değişmezse fiyat buarada canım senin egepol de baha yuksekmis 18 bin bana da ilk doktor tınaztepe için 16 bin dedi durumumuz kötü değil çok şükür ama o kadar para vermek istemiyorum açıkçası o yüzden daha uygun ve güzel bir yer araştırdım ve cinarliyi tercih edicem gibi ama bakalım hayırlısı eylülde doğum nasipse o zmana kadar bakcaz artık biraz uzun oldu kusura bakma valla 🤭🤭