Serap-asel Zeynepikranur çağırmadılar kendın gıt bekleme aşı 20.haftada oldum ıkıncı dozu perşembe olacam git bence sor geç kalmış olabılırsın
Demetus kubraselcuk birinci aşı da kolumu kıpırdamadı ve şişti ikincisinde de öyle olur mu korkuyorum sizin nasıldı
kubraselcuk Demetus ikisinde de ağrı yaşamadım hafif bir ağırlık oldu o kadar herkesin bünyesi bir değil tabii 🫶🏼