Ben de şırnaktaydım ve aşı yok dediler maalesef vurunamadım 35. Haftadayım İstanbul’a doğum için geldim ve doktorum artık vurulmanın riskli olacağını zamanının geçtiğini söyledi. Ama risk olmadığını rahat olmam gerektiğini söyledi her şey steril artık eskisi gibi değil dedi