bebislerhakkinda Kizlar hamileyim bu karpuzlu sakizdan çiğnerken yanlislikla yuttum oyle büyük bi sakız degildi bisey olurmu🥴
YuvarlanamayanPaanda bebislerhakkinda yandınn bacım 9 ay bebe karnında çiğneceyeck o sakızı 🤣🤣 pat pat patlatarak doğacak 🤣
bebislerhakkinda kahvesever__ 😀kizzz bana bisey olurmu o açıdan sormustm tabiki bebeğe gtmez de.ilk defa sakız yutuyorum hayatimda
bebislerhakkinda YuvarlanamayanPaanda ahahaha😅😅😅 ne güzel stres atarken clup diye gitti mideme bebeğe bisi olacagindan değil de bagirsak tikanikligi felan diyordu googlda
minikoannesi123 Caglaermis1 ya ben gerçekten geçen gün konuşurken küçük sineği yuttum o geldi aklıma 😁😁
bebislerhakkinda Kukulikukuli12 kizz bebeğe degilde bana olurmu diye sordm aslinda ilk defa yutuyorum tedirgin oldum biraz 😀
Nurkcy bebislerhakkinda Bişey olmaz canım ne olcak miden de erir gider diğer gıdalar gibi.. neler yiyip içiyoruz..
YuvarlanamayanPaanda Elilar2225 boşver ya en sevdiğim olay kaoss linççç çekirdeğimi aldım yorum okumaya gidiyorum 🤣
YuvarlanamayanPaanda bebislerhakkinda bacım bende stabil alışkanlık sakız atamam asla sürekli yutarım bişi olmuyor korkmaaa 🤣🤣