serapsariaslan ilk doz 17. hafta ikinci doz 29 da oldum sağlık ocağı hemşiresi mesaj attı gel diye ama maalesef yan etkisi var doktorum doğumdan sonra yaparız zorunlu kesin diye diretmemişti bende yaptırmış bulundum akşam titreme ve sırt ağrısı yaşadım sanırım hala toplatılan tetanoz aşıları yapılıyor sanırım emin olmamakla birlikte doktorunla konuş numarası varmış