Gnl01 canım her kişinin sancıya tepkisi farklı oluyor sanırım. Ben de senin gibiydim. Artık ne olacaksa olsun diyerek suni sancıyla doğurdum. Bana serumla verdiler. 06.00 da hastaneye gittim. Açıklık var mı diye baktılar, 1 cm açıklık vardı.Bebek kakasını yapmış mı diye baktılar ve suyu da patlattılar. 7 gibi sancı serumu takıldı. Bu süreçte ne su ne de yemek yemem yasaktı. Başlarda hafif hafif sancı gelmeye başladı. İyi bu şekildeyse ben rahatça doğururum diyordum. 12den sonra ciddi zorlayıcı sancılar gelmeye başladı. Sancı sürecini olabildiğince hareketli geçirmeni tavsiye ediyorum. Ebeleri de dinle. Yanında önceden doğum yapmış bir yakının olursa gerçekten çok destekleyici olur. Be kesinlikle eşin de bu süreçte yanında olsun. Sancıları doğru nefesle karşılayıp daha da sıklaşmadınız bekliyorsun. En son zaten bebek geldim diyor. Ikınma hissi geliyor ve doğumhaneye alıyorlar. En güzel an da bence doğum anı. Çektiğin tüm acılar diniyor ve yavrun bir kelebek gibi çıkıveriyor. Kollarına aldığında yaşadığın her şeyi unutuyorsun. Her şey yolunda gider ve bebeğini güzel bir doğumla kollarına alırsın inşallah.