Gnl01 heeeee bünye farklı canım. Benım 41.hafta yatısım yapıldı 0 acıklık 0 sancı 0 agrı hiiiç bişeyim yoktu sadece bebek ters dönmüştü kanala gitmemişti bile.
19 saat suni sancı aldım gram sancı acı yine bişey yok. 19saat sonun da 4 cm acıklık oldu yarım su bardağı suyum geldi. Sancılar yavastan başladı. Sancıyı şöyle düşün. Vakumlu poşet karnın sancı gelince karnın vakumlanıyor sanlı bebeğin heryeri belli oluyor karnın büzüşüyor gibi sancı gidince normale dönüyor. Sancı bitince ıkınma isteği geliyor. Oda kusmak gibi sancı yok. Ama ıkınma ya engel olamıyorsun. Vücut bebeği atmak istiyor gibi. Sancı anında da ıkınma anında da 3 sanıye nefes al 6 sanıye nefes ver cok rahatlatıyor.
Benim ıkınmam başlayınca hemşireyi cagırıdk bebeğin kafası gözüküyor dediler. Hemen ekip toplandı 2.ıkınmamda suyu ile beraber kızım dogdu.
Yani toplamda 3 saat sancı cektim.
Kendini sakın strese sokma rahat bırak akışına bırak pozitif düşün.